Känslor :)

Nu när jag sitter själv så fundera jag på vart ifrån kom just han, han som får mig att le som ingen annan just nu. Han som får mig att genera när han säger att jag är finast. Han som ger mig fjärilar i magen och känslan av kärlek. Jag har blivit sviken av dom jag älskat men fortsätter det så här så kommer jag inte tveka, utan jag kommer säga dom tre orden "jag älskar dig" till han och hålla han hårt i handen. Känslan av
lyckla bara pirrar i magen just nu, att ligga i sängen och smsa med den gulliga killen som verkligen får mig att le så fort jag ser hans namn. DETTA ÄR EN MAGISK KÄNSLA <3  jag vet att min underbara söta unge läser detta när han får tråkigt för då kommer han kolla min blogg :D
 
 
Lånad bild av google.
Lånad bild från google.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0